Непасрэдиа у Браг!нск!м раёне даследванияу не праводз!лася, апытанн? сярод перасялеицау з в.в. Сдярьшса, іфук! вял!ся адпаведна ў в. Буда-Люшаўская f в. Тубічы Будд-Кашг/яёускага раёиа. 3 / мТлумачальны слоўнід йэларускай м/твым, т.2 - - Ш., 1978. С.'129. ' 4. Школьск? М.М. "Жнвёлы у звычаях, абрадах 1 верованиях беларусішга сяўшнатва" ў Ш., 1933. С. 291. 5. Древлянский П. — "Белорусские народные предания". — СПб, 1846, G. 18; Серяшутоуск! Д.К. "Прымх* ł' забабокы боларусау-палешукоУ" — У кн. "Беларуская этнаграф!я у доследах! матарялах", кн. 7. — Мн., 1930. 6. "Матэрыялы да слоун fica м! нска-маладзечанскfх гаворак" — Мн., 1974. С. 138; ЯнкоУск! Ф.М. "Дыялектны слоунік", выл. I. —. Мн., 1959. 7. "Мифологический словарь" М.,1992. С. 288. 8. Романов Е.Р. "Белорусский сборник", вып. 8—9. - БІльна, 1909. С. 290. 9. Крачковсіши Ю, "Быт западно-русского-селянина". 1874. 0.205. 10. "Этымалагічны слоУн!х беларускай мовы". т.5, Мн.,1989. С.281. 11. ТСШ. т 2. С. 458. 12. Зеленин Д.К. "Восточнославянская этнография"М., 1991, С. 353. 13.. Параун. звестк! з в. Спорава Бяроз., паводле як!х, кал! снпаць мак на маг!лу, гэта црычнніць нейк! дыскамфорт нябохчыку, тшлу леней абсыпадь хату, f з в. Аброва Івацэв., дзе мак сыпал! якраз на магтлу, ł нябожчык зноУ атршлл?вау магчымасдь хадзідь, тольк! пералічыушы ўсе зярнятк?, пры гэтым больш радикальны сродак — пакласц! на магілу ваше! камень, як! назаУзды гарантуе немагчымасць* новага в!з!ту — амаль не сісарыстоуваецца, асабл!ва у адаос?нгх да сваякоу, бо камень д?сно на грудз! нябожчыку ? яму дялска дыхаць. 14. СанниковлО.В. "Говорит нечистая сила" — У кн. "Этнолингвистика текста. Семиотика малых фор~* фольклора", т. I. — М., 1888, С. '102. 1 І5.ТСБМ, т. I. - Мн., 1977. С. 569. IG. ЭС1Г Т. 2-М н., 1980. С. 279. 17. Янгова Т.С.: "Дыялектнн слоУн!к Лоеушчыны". - Мн
Дадатковыя словы
буда-люша^ская, кашгіяёускага, крачковсішй, мітвым, ся^шнатва
0 👁